Pages

Sunday, July 05, 2009

Αμερική, Αγγλία, Ελλάδα: Βάζοντας Ίντερνετ

Όλες οι περιπτώσεις είναι για DSL 8Mbps.


Αμερική


Μπαίνω μια Δευτέρα online, βάζω τη διεύθυνση, το Social Security Number (αντίστοιχο του ΑΦΜ), και μια debit card. Την Παρασκευή είχε φτάσει το πακετάκι με τον router και ήμουνα online (αυτό σε σπίτι που δεν είχε καν ενεργή σύνδεση τηλεφώνου εκείνη τη στιγμή).
Αυτό έγινε το 2003, και ούτε ασχολήθηκα ξανά.


Αγγλία

Παίρνω τηλέφωνο, δίνω διεύθυνση και τραπεζικό λογαριασμό (για να παίρνουν αυτοί τα χρήματα). Μετά απο 2 εβδομάδες περίπου μου κλείνουν ραντεβού για να έρθει τεχνικός με το router και να ενεργοποιήσει τη σύνδεση. Αυτό έγινε το 2008.


Ελλάδα

Σημειωτέον ότι είναι η πρώτη φορά που προσπαθώ να βάλω DSL στην Ελλάδα, για τους γονείς μου, μια και όταν έφυγα από τη χώρα το 2003 είχα μόνο ISDN. Η ιστορία έγινε σήμερα.

Αφού χαζέψω στο site τους, παίρνω τηλέφωνο. Μου λένε για κάτι προσφορές που είναι 50% off της τιμής (και που αν το διαφήμιζαν στο site θα το είχα αποφασίσει πολυ πιο γρήγορα). Ζητάνε αριθμό ταυτότητας (???), ΔΟΥ (???) ΑΦΜ, διεύθυνση. Στην Αμερική αυτό θα αρκούσε, εδώ όμως είναι μόνο η αρχή.

Σε 3-5 εργάσιμες μέρες θα έρθει ο courier (???) να μου φέρει χαρτιά για να υπογράψω και να τα στείλω πίσω με φαξ (???), αφου του δώσω αντίγραφο λογαριασμού ΟΤΕ (???) και φωτοτυπία ταυτότητας (???) επικυρωμένης (!!!). Μετά θα πρέπει να πάω ΕΓΩ (???) στην τράπεζα (???) να κάνω κατάθεση σε λογαριασμό (???). Μετά από άλλες 20 (!!!) εργάσιμες μέρες θα έχω ίντερνετ (και αυτό σε σπίτι που ΕΙΧΕ ενεργή σύνδεση ΟΤΕ). Γιατί!!??!!??

Παρακαλώ αν μπορούσε μια εταιρία να κάνει τη διαδικασία χωρίς τα ανωτέρω σημεία που έχουν ??? και !!! για να μη χάνω το χρόνο μου, θα σας προτιμήσω.

Categories